Spraakmakende campagnes verhogen merkwaarde

Wij creëren spraakmakende campagnes die mensen en merken laten glimlachen, van een inspirerende bewustwordings- of gedragscampagne tot een wervende activatie- of marketingcampagne. Dagen jullie ons uit?

Spraakmakende campagnes verhogen merkwaarde De Merkstudio v2

Slimme en effectieve campagnes

Het idee, de timing en het draagvlak in een organisatie zijn van essentieel belang voor een succesvolle campagne. Zo willen we de specifieke doelgroepen activeren en jullie merk zo breed mogelijk uitdragen. We nemen de uitdaging graag aan om campagnes te creëren, waarin het doel, het merk én de doelgroepen optimaal samenkomen in aansprekende uitingen. 

Een specifieke campagnes laten ontwikkelen als:

  • activatiecampagne
  • bewustwordingscampagne
  • gedragscampagne
  • marketingcampagne
  • wervingscampagne

Ludieke acties verhogen merkwaarde!

Wij zetten guerrillamarketing in om opvallende en onverwachte campagnes te creëren die de aandacht van het publiek trekken. Zo ontwikkelen we ludieke acties die verrassen en jouw merkverhaal op een creatieve manier profileren bij specifieke doelgroepen en de media. Hiermee willen we zoveel mogelijk positieve impact genereren voor jouw merk of boodschap.

Ja, dat willen wij ook!

Bandsma Bultje 100 jarig jubileum 1

Hoe bereiken we de juiste doelgroepen?

Onze campagnes zorgen voor reuring rondom het merk of de boodschap en interactie met de gewenste doelgroepen. Een merk komt zo echt tot leven en onder de aandacht bij potentiële klanten, gasten en ambassadeurs. Aan de hand van een merkstrategie kijken we eerst zorgvuldig naar jullie speelveld (de markt en concurrentie) en bepalen we samen jullie specifieke doelgroepen en onderscheidend vermogen. 

Bekijk een aantal voorbeelden:

Spraakmakende campagnes verhogen merkwaarde De Merkstudio v3

Vooruitkijken maakt een campagne waardevoller

Om maximaal effect te behalen met een campagne is het belangrijk om verder vooruit te kijken. We willen interactiemomenten met de doelgroepen aan elkaar verbinden en optimaal op elkaar afstemmen. Daarom gebruiken we altijd een zorgvuldige campagneplanning. 

Zo kunnen alle interactiemomenten zorgvuldig vooruit worden gepland. Daarbij houden we rekening met bijvoorbeeld seizoenen, feestdagen en persoonlijke voorkeuren. Aan de hand van een contentkalender kunnen we specifieke informatie in de juiste volgorde op de juiste kanalen naar buiten brengen.